Вебінар «Бути чи не бути вашому новому продукту або новій фічі? Як не гадати, а довести цифрами» (подія в архіві)

Відбулось
5 липня (вівторок)
Час
19:00 — 20:30
Місце
Online
Вартість
Безкоштовно
Підуть

За статистикою Bureau of Labor 2 з 10 нових підприємств зачиняється в перший же рік роботи. Чому так відбувається? Найчастіше через раннє масштабування без достатньої кількості перевірених гіпотез. Продакти в серйозних компаніях давно знають як відокремити зерна від полови і впроваджувати тільки ті ідеї, які дійсно сприяють зростанню продукту, та ще й не за всі гроші світу.

Про що поговоримо:
✓ Як аналізувати дані користувачів та продукту в цілому
Шукаємо оптимальні точки зростання в новому та зрілому продукті
✓ Як формулювати та перевіряти припущення
Коли дешевше не робити наново, а покращити поточний продукт
✓ Як розставити пріоритети та відсіяти нетермінові активності
Техніки пріоритезації: як побачити найбільш ризиковані та впливові гіпотези
✓ Як перевіряти гіпотези без великих капіталовкладень
Інструменти та фреймворки для ефективної валідації

🎙️Спікер
Данило Чернов — Senior Product Analyst в Wix.com, Tel-Aviv
Мова лекції — російська

📅5 липня | 19:00 — 20:30 (UTC+03)!

Реєстрація: bit.ly/3yuxkGI

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі