За статистикою Bureau of Labor 2 з 10 нових підприємств зачиняється в перший же рік роботи. Чому так відбувається? Найчастіше через раннє масштабування без достатньої кількості перевірених гіпотез. Продакти в серйозних компаніях давно знають як відокремити зерна від полови і впроваджувати тільки ті ідеї, які дійсно сприяють зростанню продукту, та ще й не за всі гроші світу.
Про що поговоримо:
✓ Як аналізувати дані користувачів та продукту в цілому
Шукаємо оптимальні точки зростання в новому та зрілому продукті
✓ Як формулювати та перевіряти припущення
Коли дешевше не робити наново, а покращити поточний продукт
✓ Як розставити пріоритети та відсіяти нетермінові активності
Техніки пріоритезації: як побачити найбільш ризиковані та впливові гіпотези
✓ Як перевіряти гіпотези без великих капіталовкладень
Інструменти та фреймворки для ефективної валідації
🎙️Спікер
Данило Чернов — Senior Product Analyst в Wix.com, Tel-Aviv
Мова лекції — російська
📅5 липня | 19:00 — 20:30 (UTC+03)!
Реєстрація: bit.ly/3yuxkGI
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів