Благодійний захід «Масштабування HR-процесів» (подія в архіві)

Відбулось
6 вересня (вівторок)
Початок
18:00
Місце
online
Вартість
400 грн, 50% зібраних коштів на підтримку України
Підуть

Скажімо, у тебе є дві людини в HR-команді й нема жодного інструменту для роботи з кандидатами. А тобі треба наймати по 150 людей на місяць у 30 регіонах.
— А-а-а-а!
— Без паніки. На івенті «Масштабування HR-процесів від 800 до 3000 людей за 2 роки» з Оленою Маркіною, ex-Head of HR at Watu Africa ми розберемо, що з цим робити.

📌 6 вересня ти дізнаєшся:
— Як визначити пріоритети, коли немає нічого, а потрібно все й одразу.
З чого почати зміни в HR-процесах й взагалі, що робити, коли в компанії вже 800 людей, але немає єдиної системи обліку, дані працівників знаходяться в різних гугл-таблицях, і ніхто не трекає переміщення людей та команд?

— Як масштабувати HR-процеси та бізнес в умовах нестачі ресурсів. Розбираємо на реальних прикладах.

— Як «продати» HR-потреби менеджменту та співробітникам. А ще командам. Навіть тим, які чинять сильний супротив змінам. Поговоримо, як донести переваги нових HR-процесів, говорити про робочі болі й про те, як задіяти емпатію та розуміння культури, щоб уникнути зайвих помилок.

Слово Олені:
👋 Привіт! Я HR та коуч з міжнародним досвідом. Останні 2 роки (перед тим як повернутися до Європи та зануритися у волонтерство) я будувала HR-процеси у фінтех-компанії Watu в Кенії. За час моєї роботи компанія виросла з 800 людей у 3 країнах до майже 3000 у 7.

Це була захоплива пригода (звісно, не без факапів і цікавих історій про культуру) і на івенті я поділюся нею з вами.

Реєстрація та оплата: bit.ly/PFC_UpscalingHR

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі