Дата проведення: 03.12 (субота) з 10:00 до 17:00 (за Києвом)
Дуже часто Sprint Review в командах стає просто механістичною рутиною. Нарада де-юре проводиться, але де-факто, користь від неї мінімальна. Для Product Owner/Product Manager є критично важливим не перетворювати елементи аджайла на Карго-культ, а отримувати від них максимальну користь. Правильно проведене Sprint Review дає нам можливість підтвердити або скорегувати розвиток продукту і принести справжню цінність кінцевому користувачеві.
На воркшопі ми з вами будемо практикуватись у проведенні правильних Sprint Review. Ми тренуватимемось концентрувати увагу команди і стейкхолдерів не на кольорі кнопки, а на бізнес цінності. Ми складемо план ідеального Sprint Review. І врешті-решт побачимо, як отримані результати впливають на плани на наступний спринт і подальше майбутнє продукту.
Програма воркшопу:
Модуль 1. Робимо демо цікавим для стейкхолдерів
- визначення цілей Sprint Review;
- демонстрація бізнес цінності;
- інтеграція inspect & adapt, як ключових стовпів Scrum;
- визначення з командою, хто має робити демо;
- репетиція демо, пропрацювання тезисів і сценаріїв із командою.
Модуль 2. Використовуємо Sprint Review в плануванні подальших спринтів
- валідація планів з ключовими стейкхолдерами;
- формулювання цілей спринту;
- варіанти роботи з великими фічами (які «не влізають» в спринт);
- перехід від концепції доставлення задач до концепції доставлення бізнес-цінності;
- демонстрація реальної бізнес-цінності від вже доставлених фіч: метрики, фідбеки від клієнтів і стейкхолдерів, NPS, продажі в В2В й т.д.;
- болючі питання: як проводити демо, якщо ключові стейкхолдери не хочуть/не можуть його відвідувати? як проводити демо, якщо у вас більше ніж 1 команда.
Реєстрація на воркшоп
Спікер:
Володимир Мірненко
Director of Product @Takeoff
Technologies Product Consultant
7 років у product management, 13 років в бізнес-аналізі. Понад 3 років працював у WIX.com, де обіймав посаду Head of product та керував командою з 5 product managers. Засновник Anonymous product managers club.
Спікер, організатор заходів та ентузіаст освіти. За останні роки навчив понад 100 business analysts, product owners/managers.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів