Основи 3D-моделювання в ZBrush
Допоможемо вивчити ZBrush та стати на крок ближче до професії character artist.
Ти детально познайомишся з софтом: від блокінгу — до скульптингу та фінального рендера. У результаті створиш 3D-персонажа, поповниш портфоліо та стартуєш у геймдеві чи на фрилансі.
Після 24 занять ти:
- моделюєш 3D-персонажів у ZBrush, фарбуєш у Polypaint, рендериш у Marmoset Toolbag
- створюєш реалістичних персонажів на повний зріст, портрети й натюрморти
- покроково моделюєш 3D-персонажа з фідбеком лектора + маєш кейс у портфоліо
Старт — 25 жовтня.
SKVOT — онофлайн-школа для креативників, яка дає скіли для швидкого старту в професії.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів