Product Research: як перевірити продуктові гіпотези на ранніх стадіях
З кожним роком стає все простіше будувати цифрові продукти. Конкуренція зростає, на перше місце виходять користувачі та швидкість забезпечення їх потреб.
Тепер зовсім не обов’язково мати велику команду розробників, щоб протестувати вашу ідею. Дизайнер, Продакт, Бізнес аналітик, СЕО, маючи під рукою ексельку, сайт більдер, аркуш паперу можуть провідувати й знайти масштабовану бізнес модель.
Теми які зачепимо:
— Що таке продукт і цінність для користувачів (Бізнес-модель, ціннісна пропозиція)
— Хто користувачі продукту (Джоби)
— Шлях користувача у продукті (CJM)
— Збираємо продукт з того, що є під рукою:
— Чому MVP розуміють неправильно
— No code / low code в чому різниця
— Цікаві кейси валідації гіпотез з життя
Донати за знання! Та ще й день народження головного лектора конференції!
Лектор:
Даніїл Василашко, Product Owner Silpo App, адвокат UX досліджень.
Бонус:
Почуємо про цікаві кейси перевірки продуктових гіпотез від:
— Міла Саків, PdM в Depositphotos
— Таня Зав’ялова, дизайнерка та дослідниця
— Микола Махров, CEO & Founder стартапу Insight.Me!
Кому може бути цікаво:
Designers, Managers, Researchers, BA.
Купити квиток: www.apollo-school.com/...ases-day-product-research
Вартість: 199 грн
Запис буде.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів