Мета будь-якого бізнесу — зростати та отримувати профіт. Коли варто інвестувати в напрямок гроус і про що слід замислитись, щоб ця інвестиція була прибутковою?
Про це під час UPtalk’s говоритиме Growth Lead в Uklon Аліса Аверіна.
За плечима Аліси успішний досвід запуску та масштабування Growth Team в Uklon з нуля, а ще >8 років в маркетингу великих продуктових компаній.
Трошки цифр для переконливості: за 10 місяців Growth Team під лідерством Аліси провела більше 80 продуктових експериментів з Win Rate >60%, 5 із них передали на імплементацію в команду Rider.
Окрім історії у форматі «як це було», аудиторію чекають практичні поради, фреймворки та чеклісти для запуску чи покращення роботи Growth у компанії.
Під час мітапу також детально розберемо найважливіші питання стосовно запуску Growth команди:
- коли варто починати, і як зрозуміти, що ваша компанія готова до Growth
- найважливіші питання, які слід продумати до запуску
- скільки коштує Growth Team
- як вибрати фокус та міряти результат
- структура, процеси та хайринг до Growth Team.
Після своєї доповіді Аліса відповідатиме на питання аудиторії у форматі Q&A
Додамо інтриги та розкажемо, що вже готуємо додатковий супер практичний формат case session зустрічі з Алісою для обмеженої кількості учасників. Деталі разом з можливою реєстрацією ми вперше анонсуємо під час UPTalk’s.
Коли: 30 травня, о 18:30
Формат: online-трансляція на Youtube*
*обов’язкова відкрита реєстрація для всіх бажаючих.
Таймінг: 50 хвилин доповіді + Q&A від аудиторії
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів