Безліч форматів та інструментів для онлайн-заходів, але як обрати саме той, що залучить максимальну кількість співробітників?
На вебінарі від HURMA «Залученість персоналу з допомогою онлайн-заходів» ми поговоримо про заходи та їх організацію власними силами. Як маючи обмежений бюджет організувати чудовий захід та як обрати тип заходу? Приходьте, щоб не лише послухати, а й поділитись власними ідеями.
Коли? 22 червня, о 17:00
Реєстрація: bit.ly/3BZvDC7
Обговоримо:
- Вікторини через Ahaslides. Бонус — 2 готові вікторини, які можна проводити вже зараз
- Canva -легкі презентації та готові дизайни
- Peer-to-peer, mastermind чи брейншторм, як обрати?
- Ретроспектива та інструменти для неї
- Ще декілька форматів та їх особливості
- Штучний інтелект, як помічник :)
Спікерка: Валерія Каткова — L&D manager HURMA Academy. 5 років досвіду в організації освітніх заходів для HR. Завжди в курсі трендів і реальної ситуації на ринку.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів