Що станеться, якщо ви якось прокинетесь і вирішите розробляти БПЛА в гаражі?
Чому так легко отримати прототип — і так складно робочий апарат для фронту?
Чому взагалі на фронті, навіть без РЕБу, БПЛА регулярно втрачаються або не виконують завдання?
Чому у війні дронів військовим все одно доводиться йти на штурм з автоматом?
Що з цим всім роблять розробники БПЛА і чому немає відповіді «42»?
Доповідь охоплює:
— коротенько про схему БПЛА
— функціональний аналіз
— трохи про реалії використання БПЛА на фронті
— чому БПЛА залишаться над-важливим інструментом — або у чому принципова неможливість повної протидії ним
— пайплайн розробки
— розробка в наших реаліях
Доповідь замислюється як інтро в тему «БПЛА на фронті» і «як відповідно з цим працюють розробники».
Наш спікер: Кирило Первушин, геймдизайнер, 3Д-артист, програміст — або «що буде, коли інді-геймдевелопер візьметься за розробку БПЛА?»
Принаймні за фахом фізик-теоретик (це допомагає). ФізФак КНУ ім. Тараса Шевченка (бакалавр теоретичної фізики). Університет Ювяскюля в Фінляндії (магістр «Nanoscience»). Але врешті — проста людина та волонтер, тому і доповідь для простих людей.
Формат: в середовищі Zoom.
Участь вільна.
Реєстрація: bit.ly/465IO2x
Подія на ФБ: www.facebook.com/events/783331293499425
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів