Онлайн-курс «Продуктова аналітика» від Laba (подія в архіві)

Відбулось
28 вересня — 13 листопада
Місце
онлайн
Вартість
16600 грн
Підуть

Курс рівня junior для тих, хто хоче опанувати найпопулярніші метрики, фреймворки та інструменти для роботи з аналітикою продукту в сучасних компаніях.

🔗детальніше про курс

Софт

На курсі ви на практиці розроблятимете кастомні дашборди у GA4, навчитеся виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude. Додатково ви розберете та порівняєте софти Mixpanel, Firebase, Power BI, Tableau, BigQuery, Ads Cabinets та ще 9 платформ.

30+ метрик та 20+ інструментів

Ви навчитеся підбирати відповідно до продукту необхідні метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, розібравшись у їхніх взаємозвʼязках на практиці.

Фінансовий блок

За допомогою ширшого розгляду фінансового аналізу та планування ви навчитеся враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування й визначення точок розвитку компанії.

👉🏼 про лектора

Лада Кліщенко
Head of Product Analytics у Kyivstar

  • керує командою аналітиків у Kyivstar (близько 27 млн абонентів та 10 млн активних користувачів діджитал-продуктів) у роботі над такими продуктами, як «Мій Київстар», сайт Kyivstar, Kyivstar Shop, а також «Київстар ТБ» і низкою B2B-продуктів
  • розробила наскрізну аналітику між web- та app-продуктами у Kyivstar
  • впровадила процес тестування та пріоритезації ідей всередині команди у Welltech (Amazing Apps) (+150 млн завантажень)
  • покращила користувацький досвід у понад 10 застосунках у галузі Health & Fitness та Productivity
  • управляла командою аналітиків для запуску нового продукту airSlate та оптимізації маркетингу у PDFfiller (100 млн користувачів)
  • покращила показник повернення користувачів у застосунку Muscle Booster (понад 1,5 млн завантажень)

👉🏼 запрошений лектор

Алекс Баликов
Director of Product and Operations у Nimbus Platform

  • з нуля вибудував разом з командою продуктову та фінансову аналітику у Nimbus Platform — платформі для діджитал-комунікацій, якою користується понад 1 млн команд, серед яких: Sony, Netflix, Airbnb, Intel, Lenovo та L’Oreal.
  • відповідає за growth і product roadmap та керує UX-відділом і відділом аналітики, а також має понад 8 років досвіду роботи з продуктами включно з управлінням запуском на платформі AppSumo, що показав другий результат за продажами в історії.

💡 для кого цей курс

PRODUCT & PROJECT MANAGERS

Опануєте аналітичні інструменти для контролю розвитку продукту, визначення його точок зростання та генерування ідей для покращення користувацького досвіду.

ПРОДАКТ-, ВЕБ-, ДАТА- І БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ

Поглибите знання в продуктовій аналітиці, опануєте роботу зі специфічними метриками та інструментами для візуалізації даних.

КЕРІВНИКИ ДЕПАРТАМЕНТІВ ТА ТІМЛІДИ

Покращите навички планування завдяки аналітиці на основі маркетингових і фінансових метрик та навчитесь ухвалювати обґрунтовані рішення щодо продукту за допомогою data-driven підходу.

🔗 зареєструватись

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі