Маркетинг команда ЛУН шукає інтернів
ЛУН — загальна назва найбільшої PropTech компанії в Україні. Вона обʼєднує наступні бренди: ЛУН, bird, Rieltor.ua, Korter. Весь маркетинг робимо інхаус. Свої дизайнери, дослідники, копірайтери, маркетологи — вся розробка стратегії, креативу та маркетингу відбувається всередині компанії.
Шукаємо людей, які можуть почути задачу, придумати ідею для її рішення й потім цю ідею самостійно чи з командою втілити в життя, донести аудиторії та зібрати результати в статистику. У нас є багато проєктів у роботі, для яких треба багато ідей та рук для їх реалізації. Це також означає, що майбутні інтерни одразу отримають доступ до реальних кейсів. Віримо, що практика — це найкраще навчання.
Вашими менторами будуть Денис Суділковський, директор з маркетингу, та Віталій Капустян, креативний директор.
Денис
Працює в ЛУН вже 8 років. Для розваги знімає ТікТоки на сотні тисяч переглядів, генерує топові АІ шпалери, змушує ChatGPT програмувати йому корисні додатки, час від часу постить щось у канал «Лавка Продуктова» і викладає у Projector. До речі, у тому ж Projector він має тайтл директора з інновацій в їх АІ лабораторії.
Віталій
Два роки працює «на стороні клієнта», до цього працював у найсильніших агенціях країни. Ходяча бібліотека рекламних кейсів, автор каналу «Рекламнутий». Вечорами волонтерить креативним директором у фонді KOLO.
Які вимоги до кандидата
Незважаючи, що це інтернатура, шукаємо людей з певним рівнем базового досвіду та навичок.
Обов’язкові умови:
- Навичка генерувати рекламні ідеї. Ви можете мати базовий досвід, наприклад, в копірайтингу, рекламі чи контент-мейкінгу.
- Грамотна українська мова. Часто результатом вашої роботи буде текст для тисяч, сотень тисяч, а часом й мільйонів людей.
- Готовність працювати в офісі щонайменше 1 день на тиждень для очних зустрічей з менторами. Ми не проти віддаленого формату, але регулярні живі зустрічі запорука вашого зростання. Огляд офісу на ДОУ.
- Достатня відповідальність за взяту на себе задачу. Це те, що є або немає від природи. Готові?
Плюсом буде:
- Навчання на курсах копірайтингу та/чи реклами;
- Вміння працювати з графічними чи відео редакторами;
- Вже тестували ChatGPT, Midjourney та подібні генеративні АІ
Кому точно не підійде:
- Шукачам тимчасового підробітку. І вам, і нам в такому разі буде нецікаво співпрацювати.
- Любителям легкої роботи. Вчитись на практиці важко, але безмежно цікаво. У вас не буде жодного нудного тижня.
Як проходить інтернатура в ЛУН?
- Реальні задачі — на відміну від університету чи курсів, з першого дня ви залучаєтесь у справжній Продуктовий Діджитал Маркетинг.
- Безперервне навчання — наша задача дати вам можливості отримати досвід, ваша у тому щоб реалізувати цей шанс.
- Регулярні ретро та розбір помилок — не помиляється той, хто не робить, але успіх за тими, хто аналізує свої помилки та не допускає їх удруге.
- Оцінка навичок та допомога з розвитком кар’єри — ментори зацікавлені в тому, щоб виростити з вас професіоналів.
- Інтернатура триває 3 місяці.
- Інтернатура оплачувана.
- Графік — повний або неповний робочий день (від 20 до 40 годин на тиждень за попередньою домовленістю).
Які етапи на вас чекають:
- Розгляд ваших резюме, портфоліо (якщо маєте)
- Знайомство-співбесіда з HR
- Співбесіда з майбутніми менторами — Денисом та Віталієм
- Тестове завдання
- Запрошення на інтернатуру
Якщо вас зацікавила можливість пройти стажування в маркетинг команді ЛУН, чекаємо на ваші резюме!
Підписуйтеся на Telegram-канал @junior_dou_ua, щоб дізнаватися про найактуальніші можливості для початківців.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів