Що буде на лекції:
1.Що таке Customer Development і навіщо він потрібен
2.Як використовувати CustDev: Основні етапи
3.З чого почати — Розбір CustDev — як почати інтервю? Як зрозуміти? Де шукати користувачів для інтервю?
4.Аналіз отриманих даних
5.Чому брешуть при CustDev та як це зрозуміти
Бонус: ЧЕК-ЛИСТ (допомагає зрозуміти, як краще налаштувати свій продукт чи послугу на ринку)
Для кого буде корисно:
ux-фахівцям, засновникам стартапів, продуктовим та проектним менеджерам.
Лекторка:
Василенко Валерія, UX Research в YOUCONTROL — 7,5 років в ІТ — 4 роки розробці продуктів як Customer Development та UX Research.
Купити квиток: www.apollo-school.com/...a-yak-pravilno-zavershiti
Запис буде
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів