Вебінар «Бізнес-сценарії обслуговування клієнтів за допомогою чат-ботів» (подія в архіві)

Відбулось
21 листопада (вівторок)
Початок
14:00
Місце
онлайн
Вартість
безкоштовно
Підуть

Що впливає на клієнтську лояльність? Постійне покращення якості сервісу — ключове завдання для сучасного бізнесу, адже клієнти сьогодення надзвичайно вибагливі й цінують швидкість реагування, зручність та актуальність наданої інформації.

Саме ці питання допомагають вирішити чат-боти, адже вони миттєво обробляють повторювані запити та надсилають відповідь користувачам 📲

На вебінарі експерти компанії SMART business продемонструють, як впровадити та ефективно управляти чат-ботами Viber / Telegram й залишатись на зв’язку 24/7 🕑.

🗓 Дата та час: 21 листопада о 14:00

✅ Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації: is.gd/9LJ5PF

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі