⚡️Прокачай артскіли в геймдеві або левел-апнись до артдира
Курс складається з 2-ох блоків, які можна пройти окремо або разом:
І блок: Art Direction: буст твоїх артових скілів
- 12 занять, щоб зрозуміти на чому базуються фіди артдира та як додати у свої роботи більше арту
- навчишся читати концепти та працювати з референсами так, щоб результат перевищував очікування
- аналізуватимеш композиційні прийоми та апгрейднеш скіл генерації ідей
- прокачаєш деталізацію, освітлення об’єктів та зможеш вдало порушувати композиційні правила
На фініші ти виведеш на новий рівень якість своїх робіт, ловитимеш менше фідів від артдира та підсилиш портфоліо.
ІІ блок: Art Director: артгайд, продакшн, команда
- за 11 занять ти розбереш воркфлоу артдиректора в геймдеві
- покроково навчишся створювати артгайд і вибудовувати процеси продакшену: від концепт-арту — до фінальної гри
- знатимеш, як взаємодіяти з креативним директором та менеджерити команду: комунікувати, давати фідбек, наймати та мотивувати.
У результаті ти складеш артгайд і структуру арткоманди та зможеш перейти на позицію артдиректора — зі скілами та власним баченням.
Лектор курсу: Олексій Плаксін
- 13+ років в індустрії
- з них 3 роки на позиції Art Director та 4 — на позиції Lead Environment Artist
- у портфоліо: Off The Grid, Warface, Sniper 3: Ghost Warrior, Act of Aggression, Wargame, SLRally, MotoGP, Ride
- працював у студіях Gunzilla Games, Blackwood Games, Crytek та Red dot studio
Курс підійде:
Middle та Senior: Concept і 3D-художникам
Щоб прокачатись в генерації та пошуку ідей, навчитись адаптувати концепти, працювати з рефами та фідбеком артдиректора, апгрейднути артскіли, щоб результат вражав технічно та візуально.
Senior та Lead: Concept і 3D-художникам
Отримати скілсет, щоби перейти на позицію артдира: ширше впливати на гру, реалізовувати своє бачення й вибудовувати процеси продакшену; навчитись комунікувати з командою, давати фідбек та хайрити.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів