Що відбувається, коли разом зібрати сильних експертів у діджитал маркетингу? Та ще й таких, що:
✔️ Напряму працюють з Google, Meta, Twitter, TiktTok Quora, Snapchat та Bing.
✔️ Управляють маркетинговим бюджетом від $1m на міжнародних продуктах.
✔️ Зросли в маркетингу до керівних посад і дехто з них запускає власні бізнеси.
А відбувається Велика Digital Marketing Conference від SKELAR і Targetorium. До речі, SKELAR — український venture builder, що будує міжнародні tech-бізнеси. Targetorium — школа діджитал маркетингу та реклами. Тож маємо суміш потужного трек-рекорду наших спікерів та готовність ділитися реальними кейсами зі своєї роботи.
Наші спікери:
- Павло Антонов, Global Performance Lead at Httpool та Founder of Targetorium
- Андрій Шушковський, PPC Tech Lead в SKELAR
- Олена Швець, Meta Lead at HTTPOOL, CEO & Lecturer at Targetorium
- Наташа Баришполець, VP of Marketing в SKELAR
- Кирило Свідрак, TikTok Lead at Aleph, Lector at Targetorium
- Максим Шмалій, ex-CMO в SKELAR
- Валерія Синенко, CMO & Co-Founder at Liven by SKELAR
- Олена Грищенко, User Acquisition Manager at AlphaNovel by SKELAR
Дати події: 14 і 19 грудня
Формат: онлайн лекції та офлайн панельна дискусія разом з нетворком у Києві
Реєстрація: для участі можна обрати усі формати або лише ті, що вам цікаві/зручні.
Реєструйтеся meetup.skelar.tech/conference, щоб не проґавити подію.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів