Межа між роботою UX дизайнера та продакт оунера (бізнес-аналітика) доволі розмита, тому на різних проектах цей процес працює по-різному. Обговоримо з продакт оунером ЕРАМ, як дизайнеру налаштувати цей процес.
Обговоримо такі питання:
1. Що очікує продакт-менджер / продакт-оунер від дизайнера?
2. Хто має робити ресьорч: бізнес-аналітик чи дизайнер?
3. Чим відрізняється робота бізнес-аналітика та продакт-менеджера?
4. Як дизайнеру зарекомендувати себе на проєкті, щоб його допускали до ресьорча, а не просто передавали задачу «зроби ось тут модалку і тут інпут»?
У Олексія цікавий карʼʼєрний шлях з тестувальника до продакт менеджера, яким він залюбки поділиться.
Реєстрація обовʼязкова, на пошту прийде доступ в час івенту:
friends.figma.com/...esigner-who-should-do-ux
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів