👾 Це курс, на якому ти почнеш концептити ігри.
Про курс:
Спочатку ти визначиш етапи розробки гри та завдання геймдиза на кожному з них. Навчишся створювати концепти та розуміти психологію гравців.
Далі, розберешся, як працювати з ігровою документацією та розписувати ТЗ для фічі. Будеш придумувати механіки, визначати монетизацію для проєкту й пітчити ідеї клієнту.
У результаті — додаси до портфоліо пітчинг гри у 2 форматах та отримаєш фідбек лектора і представників геймстудій.
Лектор курсу:
Антон Мезенцев, 7+ років у геймдеві
🎮 працює над проєктом World of Tanks і стежить за якістю фіч у Wargaming
🎮 перша гра в релізі — Whispered Secrets: Everburning Candle
🎮 починав свій шлях у геймдев-студіях TutoTOONS та GrandMA Studios
Твій результат після курсу:
✅ оцінюєш ігри з точки зору юзера й розумієш психологію гравців
✅ визначаєш типи ігрової документації та знаєш, як створюється гра на кожному етапі
✅ придумуєш ігрові механіки, які реально монетизувати
✅ візуалізуєш ідеї та з успіхом пітчиш їх клієнту
✅ складаєш ненудне CV та збираєш портфоліо
✅ впевнено стартуєш у геймдев-індустрії
Цей курс для тебе, якщо ти:
→ початківець без досвіду в геймдеві
→ геймдизайнер із досвідом до 6 місяців
→ вже працюєш у геймдеві, але хочеш стати геймдизайнером
Приєднуйся, щоб створювати ігрові всесвіти 🔫
Роздивись роботи лектора, ознайомся з навчальною програмою
і залишай заявку на місце в групі за посиланням🔗
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів