Стажування у Pharmbills (подія в архіві)

Відбулось
29 лютого (четвер)
Місце
онлайн
Вартість
безкоштовне
Підуть

Почніть свій шлях навчання та зростання: можливості у Pharmbills

Компанія Pharmbills шукає нові таланти для роботи з американськими клієнтами: Account Manager та Customer Support Manager.

Віддалено

📌 Вимоги:

◾️ досвід роботи з клієнтами, у клієнтській підтримці, кол центрі на англомовному ринку або ж суміжних сферах (від року);

◾️ рівень англійської Upper-Intermediate та вище (високий розмовний рівень для щоденної комунікації з клієнтами).

📑 Обов’язки:

◾️ складання звітів;

◾️ аналіз фінансових даних;

◾️ робота з банківською документацією.

💻 Пропонують:
◾️ фінансову компенсацію до 1500$ GROSS (в залежності від досвіду);

◾️ можливість перегляду фінансової компенсації на етапах 3/12 місяців;

◾️ робочий день: понеділок-п’ятниця (таймзона Нью-Йорка, повний робочий день);

◾️ медичне страхування від нашого партнера;

◾️ міжнародні тренінги та персональне менторство;

◾️ HR-підтримка та довгостроковий контракт про надання послуг.

Складання тесту на знання англійської мови та логіки є обовʼязковим.
Не зволікай — подавай заявку зараз, щоб досягти своїх кар’єрних мрій!

👉 Подати заявку: go.pharmbills.me/g14

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зв’язалась з рекрутером компанії по емейлу [email protected]
Рекрутер повідомила, що оноайн тренінг вори давно вже не проводять (тренінг був запланований на 31 січня). Сказала, що повідомить кого треба, щоб зняли об’яву. А повідомлення про онлайн тренінг з Фармабілс продовжує з’являтися

Вітаю! Лише вчора ввечері спілкувалися із організаторами і такої інформації не було. Уточню щодо зазначеної вами інформації. Дякую.

Добрий день!

Мене звати Анастасія і я є представником компанії Pharmbills. З радістю відкоментую вам ситуацію.

Ми, як компанія, справді офіційно співпрацюємо з громадянами України на умовах підписання договору надання послуг. В ньому традиційно передбачений пункт про розірвання співпраці, проте він кардинально відрізняється від описаного вами. Розумію, що юридичні документи можуть бути складними для розуміння, тому постараюсь пояснити простою мовою.

Договір встановлює прозорі вимоги для співпраці, однією з таких є зобов’язання надавати послуги не менше ніж один рік. Метою даного пункту є побудова довгострокової кооперації, яка ґрунтується на довірі, взаємних зобов’язаннях і надійних ділових відносинах. Довгострокова кооперація є однією з цінностей нашої компанії та більше ніж 900 наших контракторів.

Іншим пунктом є надання нотісу про припинення кооперації не менше ніж за 2 місяці, метою цього пункту є зменшення ризиків для бізнес-процесів компанії та можливістю знайти гідний реплейсмент для контрактора.

Порушення таких пунктів, які зазначені в договорі, тягнуть за собою негативні наслідки для бізнес-процесів проєкту, і компанія залишає за собою право запросити у контрактора відшкодування (як правило це відсоток від винагороди за виконання послуг протягом місяця).

Ми розуміємо, що вимоги договорів можуть бути не для всіх прийнятними, але договірні відносини ґрунтуються саме на вільному волевиявленні, тобто кожна сторона має право приймати умови договору або відмовитись від них. Ми завжди за прозорий діалог, тому будемо вам вдячні за розуміння.

Щодо стажування. В нас передбачена така програма, але вона опціональна і проходять її не всі. Все залежить від рівня кандидата. Чим сильніший кандидат, тим менша вірогідність, що він попаде на тренінг для підвищення навичок необхідних для співпраці. Кандидати, які потрапляють на тренінг, успішно його проходять і приймають пропозицію щодо співпраці, отримують від компанії компенсацію за витрачений час на покращення навичок. Тобто компанія платить кандидату за приділений час на навчання кандидата, а не навпаки.

Сподіваюсь, що коментар достатньо вичерпний і відповів на ваше питання. В будь-якому випадку ми завжди відкриті до прозорого діалогу.

З повагою, Анастасія

Добрий день,

Спасибі за детальну відповідь та час потрачений для роз’яснення обставин.

В контракті, який мені надіслали з компанії для співпраці, не має пункту щодо розірвання контракту з попередженням за два місяця. Фінансові зобов’язання з моєї сторони протягом року у разі звільнення з позиції (по яким причинам відбулося звільнення значення не має, також фінансові виплати я повинна сплатити якщо мене вирішать звільнити протягом року ) стало для мене причиною відмови підписання цього договору.

Щодо стажування зазначеного на сайті dou ua. Я була зареєстрована , успішно пройшла тест і мені про це прийшло підтвердження. Але 31го січня ніякого онлайн тренінгу не трапилось. Я особисто законтактувала рекрутора і мені цей рекрутор повідомив, що сталася помилка. Онлайн курси не проводяться. Цей лист я надсилала адміністратору сайта.

На мій превеликий жаль, я очікувала декілька тижнів це стажування, яке б ніколи не відбулось. Після особистого звернення до рекрутора я пройшла низку співбесід і чекала на пропозицію роботи. Але договір мав фінансові зобов’язання з моєї сторони без вказаної можливості дострокового розірвання протягом першого року. В контракті зазначено, зобов’язати / стягнути з виконавця (тобто з мене) витрати, що були понесені у наслідок проходження виконавцем тренінгу у випадку його відмови протягом одного року з моменту припинення трегінгу надавати послуги згідно договору або у випадку його розірвання з причин неналежного рівня надання послуг виконавцем. Тренінг триває три місяця, згідно роз’ясненням рекрутора. Після мого особистого звернення до рекрутора з питань роз’яснення умов документа, мені просто відмовили в працевлаштуванні. Я залишилась з дуже неприємним враженням.

Анастасія, ваша відповідь перша відповідь компанії, яку я отримала відносно мого питання.

Спасибі,

Інга

Підписатись на коментарі