Про що поговоримо:
1. З чого почати UX дослідження інформаційної архітектури
2. Етапи підготовки до card sorting активності
3. Різниця інструментів
4. Аналіз результатів — що робити з дендрограмами, affinity матрицями та іншими артефактами
5. Як застосовувати результати дослідження
6. Коли card sorting не потрібен і які є альтернативи
Для кого буде корисно:
UX дизайнери із досвідом проведення досліджень, UX дослідники, продуктові дизайнери, продуктові менеджери та будь-хто інший, перед ким стоїть виклик створення навігації, інформаційних систем та меню
Лектор:
Марія Коробко, UX research @ BigCommerce,
5 років досвіду в дослідженнях від міських ініціатив до IT продукту
Купити білет: www.apollo-school.com/...a-card-sorting-i-ne-tilki
Запис буде
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів