Щоб юзер грав у гру довго і до кінця, потрібен зрозумілий інтерфейс. Тоді гравець буде взаємодіяти без рандомних кліків і залишиться у гейм-потоці. Як робити ігровий UI — навчимо на курсі.
Про курс
За 21 заняття ти розіберешся із воркфлоу UI/UX-диза та дизайном ігрових інтерфейсів. Зрозумієш, як працює людський мозок, і впровадиш Design thinking у свою роботу — від ресерчу до прототипу й тестування. Забереш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для дизайну ігор. Проведеш усі етапи дизайн-спринту для розробки фічі, щоб закріпити скіл для майбутньої роботи.
Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора — для твого вдалого старту в геймдеві.
Лектор курсу
Олександр Шпак, Senior UX/UI Designer в Ubisoft
- 7+ років в індустрії
- працював над дизайном інтерфейсів для ААА-ігор
- для інтерфейсу Far Cry 6 розробив такі фічі, як Store, Accessibility features, Stadia Mobile Adaptation та мініігри Roosters, Domino, Los Bandidos
- створював Store, Options, Perk, Challenges, Inventory і Tutorial Menu для Far Cry: New Dawn
- зробив повне меню параметрів та адаптацію до ПК Far Cry 5
- працює над Beyond Good and Evil 2
Після курсу ти —
✔️ освоїш скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
✔️ розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
✔️ знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
✔️ працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
✔️ робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
✔️ оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у карʼєрі
💡 Покращуй досвід геймерів своїм дизайном
Роздивись роботи лектора, ознайомся з навчальною програмою
і залишай заявку на місце в групі за посиланням🔗
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів