Онлайн-курс «Проджект-менеджмент у геймдеві» від Skvot (подія в архіві)

Відбулось
16 квітня — 9 липня
Місце
online
Вартість
від 4666 грн/міс при оплаті частинами
Підуть

PM у геймдеві — це новий левел для тих, хто хоче поєднати менеджерські скіли та любов до ігор. Що потрібно, щоб його пройти? Дізнаєшся за 25 занять.

Працювати з командою, розкладом, документацією і таск-трекерами — навчить Андрій Годар, який 11+ років менеджерить у геймдеві. Він же пояснить, як лончити проєкти, щоб ніхто не горів.

✅ Курс відповідає стандартам якості навчання Міжнародного інституту управління проєктами [Project Management Institute]. За проходження курсу студенти зможуть зарахувати собі 36 Professional Development Units

Твій результат після навчання:

⚙️ Розумієш специфіку сфери та маєш базовий скілсет для старту в геймдеві.

⚙️ Аналізуєш метрики та приймаєш ефективні рішення на етапі запуску проєкту. Мотивуєш команду і залишаєшся в ресурсі.

⚙️ Орієнтуєшся у Scrum, Kanban, RUP, Waterfall та жонглюєш ними на практиці.

⚙️ Юзаєш таск-трекери та вибудовуєш процеси в команді.

⚙️ Розбираєшся в основних типах документації та складаєш роадмап проєкту.

⚙️ Приймаєш рішення на основі аналізу даних та впевнено плануєш графіки.

⚙️ Трекаєш та аналізуєш результати проєкту. Оцінюєш ефективність команди та знаходиш зони зростання.

Лектор курсу:

Андрій Годар, проджект-менеджер у GSC Game World

  • 11 років менеджерить у геймдеві
  • працював із різними проєктами: outsource, coproduction, product
  • пишається своєю роботою для мобільної гри Undersea Solitaire Tripeaks
  • має сертифікацію PMP (Project Management Professional)

Андрій буде надавати фідбек щодо твоїх домашніх завдань, ділитись досвідом з працевлаштування та розкаже про ТЗ при пошуку роботу 📝

Курс підійде:

👉🏼 Проджектам із досвідом менше року,
щоб дізнатись особливості та поетапний процес створення гри, структурувати знання і розвиватись в ігровій сфері

👉🏼 Акаунт-менеджерам, продюсерам, маркетологам,
щоб дізнатись, яку функцію виконує ПM у геймдеві та як комунікувати з учасниками процесу, отримати софт-скіли та керувати командою в ігровій індустрії

👉🏼 QA-тестерам, геймдизайнерам, художникам,
щоб прокачати скіл лідера, навчитися працювати з документами, будувати процеси в команді та направляти проєкти до гучного релізу

👉🏼 Тим, хто хоче відкрити свою геймдев-студію
та правильно побудувати усі процеси

Програма курсу, відгуки студентів і реєстрація 🔗

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі