Product manager — відповідає за створення продукту та його розвиток. Розуміє свого клієнта і пропонує йому рівно те, що потрібно. Визначає, яким буде продукт, як його масштабувати. Керує бюджетом. Вибудовує комунікацію всередині команди та із зовнішнім світом.
Про курс
Цей курс для тих, хто хоче рухатися у бік керування продуктом та навчитись:
✔️ проводити кількісні та якісні дослідження
✔️ формувати гіпотези до свого продукту
✔️ створювати прототип продукту та MVP
✔️ визначати, аналізувати та формулювати маркетингові цілі
✔️ проводити A/B тести
✔️ використовувати основні продуктові метрики та інструменти аналітики
✔️ розрізняти підходи до управління проєктами Scrum та Kanban
✔️ керувати продуктовою командою та вибудовувати беклог
✔️ розраховувати unit-економіку та вибудовувати бізнес-модель проекту
Лектор
Олексій Орлов, Chief Product Innovations Officer у Jooble
- має 13 років менеджерського та лідерського досвіду в IT
- ексдиректор продуктової екосистеми Creatio (B2B SaaS), де створював та управляв продуктовими, інженерними, креативними та BizDev-командами
- керує стартап-студією Jooble Venture Lab, де створює екосистему продуктів у домені HRTech
- побудував B2B marketing automation продукт, який привів понад 400 enterprise-клієнтів і досягнув лідерських позицій на ринку
- запустив B2B SaaS маркетплейс з нуля до 700+ застосунків від 200 розробників
Ми рекомедуємо курс, якщо ви
👉🏼 Продакт-менеджер
систематизуєте і поглибите знання та отримаєте практичні інструменти для управління продуктами на різних етапах їхнього життєвого циклу
👉🏼 Проджект-менеджер
отримаєте всебічну систему знань для опанування продуктового підходу, аби врешті перейти на посаду продакт-менеджера
👉🏼 Бізнес-аналітик
закриєте прогалини у знаннях та отримаєте інструменти, необхідні для подальшого зростання в ролі продакта
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів