📈Курс рівня junior для тих, хто хоче опанувати найпопулярніші метрики, фреймворки та інструменти для роботи з аналітикою продукту в сучасних компаніях.
Про курс
📊 На курсі ви на практиці розроблятимете кастомні дашборди у GA4, навчитеся виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude. Додатково ви розберете та порівняєте софти Mixpanel, Firebase, Power BI, Tableau, BigQuery, Ads Cabinets та ще 9 платформ.
📊 Ви навчитеся підбирати відповідно до продукту необхідні метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, розібравшись у їхніх взаємозвʼязках на практиці. Дізнайтесь, як інтерпретувати отримані дані аналізу для ухвалення дієвих рішень.
📊 За допомогою ширшого розгляду фінансового аналізу та планування ви навчитеся враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування й визначення точок розвитку компанії.
Лектор
Лада Кліщенко, Head of Product Analytics у Kyivstar
- керує командою аналітиків у роботі над такими продуктами, як «Мій Київстар», сайт Kyivstar, Kyivstar Shop, а також «Київстар ТБ» і низкою B2B-продуктів
- розробила наскрізну аналітику між web- та app-продуктами у Kyivstar
- впровадила процес тестування та пріоритезації ідей всередині команди у Welltech, Amazing Apps (+150 млн завантажень)
- управляла командою аналітиків для запуску нового продукту airSlate та оптимізації маркетингу у PDFfiller (100 млн користувачів)
- покращила показник повернення користувачів у застосунку Muscle Booster (понад 1,5 млн завантажень)
📍 Курс підійде
PRODUCT & PROJECT MANAGERS
Опануєте аналітичні інструменти для контролю розвитку продукту, визначення його точок зростання та генерування ідей для покращення користувацького досвіду.
ПРОДАКТ-, ВЕБ-, ДАТА- І БІЗНЕС-АНАЛІТИКАМ
Поглибите знання в продуктовій аналітиці, опануєте роботу зі специфічними метриками та інструментами для візуалізації даних.
КЕРІВНИКАМ ДЕПАРТАМЕНТІВ ТА ТІМЛІДАМ
Покращите навички планування завдяки аналітиці на основі маркетингових і фінансових метрик та навчитесь ухвалювати обґрунтовані рішення щодо продукту за допомогою data-driven підходу.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів