Онлайн-курс «Продуктова аналітика» від Laba (подія в архіві)

Відбулось
20 травня — 4 липня
Місце
онлайн
Вартість
від 3933 грн/міс при оплаті частинами
Підуть

📈Курс рівня junior для тих, хто хоче опанувати найпопулярніші метрики, фреймворки та інструменти для роботи з аналітикою продукту в сучасних компаніях.

Про курс

📊 На курсі ви на практиці розроблятимете кастомні дашборди у GA4, навчитеся виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude. Додатково ви розберете та порівняєте софти Mixpanel, Firebase, Power BI, Tableau, BigQuery, Ads Cabinets та ще 9 платформ.

📊 Ви навчитеся підбирати відповідно до продукту необхідні метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, розібравшись у їхніх взаємозвʼязках на практиці. Дізнайтесь, як інтерпретувати отримані дані аналізу для ухвалення дієвих рішень.

📊 За допомогою ширшого розгляду фінансового аналізу та планування ви навчитеся враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування й визначення точок розвитку компанії.

Лектор

Лада Кліщенко, Head of Product Analytics у Kyivstar

  • керує командою аналітиків у роботі над такими продуктами, як «Мій Київстар», сайт Kyivstar, Kyivstar Shop, а також «Київстар ТБ» і низкою B2B-продуктів
  • розробила наскрізну аналітику між web- та app-продуктами у Kyivstar
  • впровадила процес тестування та пріоритезації ідей всередині команди у Welltech, Amazing Apps (+150 млн завантажень)
  • управляла командою аналітиків для запуску нового продукту airSlate та оптимізації маркетингу у PDFfiller (100 млн користувачів)
  • покращила показник повернення користувачів у застосунку Muscle Booster (понад 1,5 млн завантажень)

📍 Курс підійде

PRODUCT & PROJECT MANAGERS
Опануєте аналітичні інструменти для контролю розвитку продукту, визначення його точок зростання та генерування ідей для покращення користувацького досвіду.

ПРОДАКТ-, ВЕБ-, ДАТА- І БІЗНЕС-АНАЛІТИКАМ
Поглибите знання в продуктовій аналітиці, опануєте роботу зі специфічними метриками та інструментами для візуалізації даних.

КЕРІВНИКАМ ДЕПАРТАМЕНТІВ ТА ТІМЛІДАМ
Покращите навички планування завдяки аналітиці на основі маркетингових і фінансових метрик та навчитесь ухвалювати обґрунтовані рішення щодо продукту за допомогою data-driven підходу.

Програма курсу і реєстрація ✏️

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі