Запрошуємо на другий GameDev DOU Meetup! Обговоримо актуальні питання у темі анімації в геймдеві, хмарних послуг у розробці ігрових продуктів та використання штучного інтелекту в GameDev art. Очікуйте цікавого нетворкінгу та корисних доповідей! ✨
У програмі:
🎙️ Виступи крутих спеціалістів
🗣 Панельна дискусія
🤝 Можливість понетворкати з іншими професіоналами під час фуршету
🖤 Донати на ЗСУ
Хто буде нашими спікерами



1. Ярослав Рубанов — Lead Animator/Integrator в Burny Games. Почав свій шлях у геймдеві на позиції 3D художника, згодом вивчав рушії Unity, UE4 та Source і став технічним художником. Паралельно він завжди цікавився анімацією і поступово перекваліфікувався, ставши аніматором чотири роки тому. На прикладі пазл-гри Colorwood Sort Ярослав поділиться практичним кейсом та п’ятьма ключовими підходами, які допомогли грі увірватися в топ жанру за короткий проміжок часу.
2. Максим Даценко — CTO в Cloudfresh. Має великий досвід роботи у сфері корпоративних ІТ-технологій, програмного забезпечення для бізнесу та технологій зберігання даних. У своїй доповіді розповість про значення комплексного набору хмарних послуг, які спрямовані на підвищення ефективності процесу розробки ігрових продуктів у галузі ігрового бізнесу.
3. Панельна дискусія на тему «Використання АІ в GameDev art».
Спікери:
— Дмитро Михайлик, Lead 3D Artist в Ubisoft. Відомий завдяки співпраці з компаніями Ulysses Graphics, Blackwood Games, 4A Games та Ubisoft. У портфоліо є такі успішні проєкти: Call of Duty: Vanguard, Call of Duty: Warzone, Warface, а також декілька не анонсованих AAA-проєктів.
— Серг Чеботарьов, Product Designer SUITSME. Відповідає за розробку та вдосконалення інтерфейсу fashion-гри SUITSME, флагманського продукту компанії. Окрім цього, консультував міжнародні організації, зокрема World Bank. Є лауреатом численних нагород, наприклад Red Dot, і постійним ментором у програмі Design Mentorship від Genesis.
— Сергій Ка, Lead Concept Artist. Створює візуальні концепції для різних проєктів, від кіно до відеоігор. Розробляє персонажів, місця дії, об’єкти та архітектурні елементи з використанням різноманітних технік.
Модератор — Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
Партнери мітапу
FAQ або найпоширеніші запитання
Скільки часу триває реєстрація?
Кількість учасників обмежена, тому ми підтверджуємо участь до заповнення залу. Реєстрація може закритись як за тиждень, так і за день до івенту. Тому не гайте часу на підтвердження участі.
Чи буде онлайн-трансляція?
Ні, адже ніщо не може замінити офлайн знайомства і продуктивного нетворку.
Чи буде запис події?
Так. Записи буде опубліковано через декілька днів після мітапу в Telegram GameDev DOU. Слідкуйте за оновленнями!
Як щодо безпеки?
Точну локацію отримують лише підтверджені учасники події. У випадку повітряної тривоги ми забезпечуємо необхідною технікою укриття та продовжуємо подію вже там.
Як пройшов попередній мітап?
Переглянути фотозвіт та відеозаписи виступів спікерів можна за активними посиланнями.
З будь-яких питань — [email protected] або @kris_malysheva
❗️ Щоб не пропустити подію, додавайте в свої календарі — натискайте відповідні кнопки нижче 👇
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів