Різниця в левел дизайні для соло ігор та мультиплеєрів | Стрим GameDev DOU (подія в архіві)

Відбулось
17 квітня (середа)
Вартість
безкоштовно
Підуть

📣 Запрошуємо вас на новий стрим GameDev DOU! У наступну середу розберемося в фундаментальних різницях у створенні левел дизайну для соло та мультиплеєрних ігор 🔥

Наш гість — Дмитро Нечай, Principal Multiplayer Level Designer в Frag Lab, який працював над шутером Shatterline 💪

📺 17 квітня, о 19:00 на YouTube-каналі GameDev DOU: www.youtube.com/watch?v=FBbfY7VnxUE

Підписуйтеся й вмикайте сповіщення, щоб не пропустити! 🔔

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запис стріму «Різниця в левел дизайні для соло ігор та мультиплеєрів»:

Підписатись на коментарі