На вебінарі ви дізнаєтеся, як проаналізувати рекламу та маркетингові активності конкурентів: з яких каналів є реклама, як оцінити витрати конкурентів,їх основні пріоритети, щоб посилити чи коригувати свою стратегію.
Зареєструйтеся на вебінар, щоб дізнатися, як можна підглядати за колегами по ринку в Meta Ads та Google Ads та як використовувати отримані дані.
Про що буде вебінар:
— Як дізнатись, з яких каналів є реклама.
— Як проаналізувати Google Ads рекламу.
— Два методи оцінки витрат конкурента на Google Ads.
— Як дізнатись, які пріоритетні напрями рекламує конкурент.
— Як проаналізувати чужу Meta Ads рекламу.
— Як проглянути активну рекламу будь-якої сторінки.
— Для чого це потрібно, що робити з даними.
Навіщо брати участь
Корисні поради від професіоналів в live режимі
Спікер розкаже про перевірені дієві стратегії, а також про новинки програм та додатків, покажуть приклади впровадження.
Всі новинки в зручному форматі
Комплексний підхід заощадить час, а складні терміни ви почуєте простими словами. Ви побачите, як можна дослідити колег по ринку.
Ефективні методи, які можна одразу втілити в життя
Наші спікери подають інформацію від простого до складного, тож новачкам не буде складно, але й професіоналам буде цікаво.
Спікер
Микола Лукашук
CEO в Marketing Link
Познайомтеся з Миколою, сертифікованим професіоналом Google та Microsoft із цифрового маркетингу, який має більш ніж 10 річний досвід у розвитку бізнесу та автоматизації маркетингу. Метанавички Миколи поєднують знання маркетингу та програмування, що дозволяє розуміти тонкощі налаштування та функціонування програм та використовувати їх максимально ефективно.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів