18 липня, четвер, 16:00 за Києвом
Як проаналізувати рекламу в Google Ads за 30 хвилин
marketing.link/...-google-ads-za-30-hvilin
На вебінарі ви дізнаєтеся, які показники в аудиті найважливіші, а які треба аналізувати в другу та третю чергу. Як оцінити коректність показників конверсій та на що звертати увагу крім золотого стандарту маркетологів CPL та ROAS.
Після вебінару ви будете готові самостійно проводити власні експрес-аудити робіт Google Ads Management. А все тому що у вас буде наш чек-ліст. Крім цього, на вебінарі Микола Лукашук розбере, як проводити аудит на реальному проєкті.
Про що буде вебінар
- Як оцінити коректність показників конверсій.
- Що потрібно врахувати, окрім показників CPL та ROAS.
- Аудит робіт Google Ads Management.
- Типи кампаній, чек-ліст обов’язкових кампаній.
- Оптимізація реклами.
- Популярні помилки.
- Типи відповідностей, пошукові терміни.
- DSA.
- Smart, Local Ads.
- Performance Max.
- Аналіз результатів реклами Google.
- Рентабельність.
- Масштабування.
Навіщо брати участь
Корисні поради від професіоналів в live режимі
Спікер розкаже про перевірені дієві стратегії, а також про новинки програм та додатків, покаже приклади впровадження.
Всі новинки в зручному форматі
Комплексний підхід заощадить час, а складні терміни ви почуєте простими словами. Ви дізнаєтеся, як реально проводити ефективний експрес-аудит.
Ефективні методи, які можна одразу втілити в життя
Наш спікер подає інформацію від простого до складного, тож новачкам не буде складно, але й професіоналам буде цікаво.
Спікер
Микола Лукашук
CEO в Marketing Link
Познайомтеся з Миколою, сертифікованим професіоналом Google та Microsoft із цифрового маркетингу, який має більш ніж 10 річний досвід у розвитку бізнесу та автоматизації маркетингу. Метанавички Миколи поєднують знання маркетингу та програмування, що дозволяє розуміти тонкощі налаштування та функціонування програм та використовувати їх максимально ефективно.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів