💻 Навчіться рефакторити старий код і писати чистий — за 9 тижнів під менторством Lead Software Engineer у GlobalLogic.
Чистий код та патерни проєктування 🔗
Курс навчить прискорювати й спрощувати процес розробки завдяки патернам проєктування. Під менторством лектора із
Ви навчитеся обирати патерн, застосовувати й адаптувати його до свого проєкту.
Під час лайвкодинг-сесій лектор розбере популярні кейси, а також покаже, як застосовувати кожен шаблон, звертати увагу на недоліки та прибирати «милиці».
📗 У фіналі курсу — розробите гру з використанням вивчених патернів проєктування і додасте цей кейс у власне портфоліо.
Три студенти з найвищими балами на курсі зможуть отримати індивідуальну консультацію з лектором.
Лектор курсу
Олег Фокін, Lead Software Engineer у GlobalLogic
- former Lead Developer в Ubisoft
- основна спеціалізація — програмування на С++
- має в портфоліо різні проєкти: ігри, поліграфічні програми, редактори векторної графіки, CAD-програми, розподілені хмарні системи, AI/ML-моделі
Ми рекомендуємо приєднатись до курсу, якщо ви ↩️
JUNIOR / BEGINNER DEVELOPER,
щоб декомпозувати великі системи, рефакторити код, писати функціональні застосунки з нуля та підвищити свою професійну кваліфікацію
MIDDLE DEVELOPER,
щоб розв’язувати проблеми неефективного та повільного софту, а також підсилити скіли для рівня Senior-розробника
QA AUTOMATION,
щоб опанувати найпопулярніші патерни, підняти якість та надійність автотестів і оптимізувати роботу над проєктом
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів