Чому дані в системах аналітики відрізняються від адмін-панелі та як з цим жити
На вебінарі ви дізнаєтеся, чому в адмінці сайту на вас можуть чекати інші цифри, як показує GA4. Ми розберемо на прикладах, як працює аналітика, покажемо способи відстеження даних
Зареєструйтеся на вебінар, щоб дізнатися, як отримувати точні дані про ліди та продажі та використовувати і адмінку, і GA4 ефективніше.
Про що буде вебінар
- Як працює аналітика, збір даних.
- Основні причини відмінності показників.
- Приклади похибки відстеження даних.
- Способи зменшення похибки відстеження даних.
- Як врахувати похибку в рекламі.
Навіщо брати участь
Корисні поради від професіоналів в live режимі
Спікер розкаже про перевірені дієві стратегії відстеження даних, а також про новинки програм та додатків, покаже приклади впровадження.
Всі новинки в зручному форматі
Комплексний підхід заощадить час, а складні терміни ви почуєте простими словами. Ви побачите, як можна враховувати похибки в рекламі та будувати стратегії на основі даних.
Ефективні методи, які можна одразу втілити в життя
Наші спікери подають інформацію від простого до складного, тож новачкам не буде складно, але й професіоналам буде цікаво.
Спікер
Микола Лукашук
CEO в Marketing Link
Познайомтеся з Миколою, сертифікованим професіоналом Google та Microsoft із цифрового маркетингу, який має більш ніж 10 річний досвід у розвитку бізнесу та автоматизації маркетингу. Метанавички Миколи поєднують знання маркетингу та програмування, що дозволяє розуміти тонкощі налаштування та функціонування програм та використовувати їх максимально ефективно.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів