За 2 місяці ви на практиці прокачаєте делівері-майндсет, щоб ефективно управляти проєктами в ІТ, лідити великі команди й будувати стійкі бізнес-процеси 🦾
👉🏼 Живий онлайн-курс
70% курсу становлять практичні завдання. Ви працюватимете над проєктами в командах та розглядатимете бізнес-кейси з реального життя. У фіналі навчання презентуєте курсовий проєкт — комерційну пропозицію для клієнта.
На курсі працюватимете з MACH- та Enterprise-архітектурами й діаграмами та матрицею відповідальності RACI. Використовуватимете для стратегічного планування Value Proposition Canvas, Business Model Canvas, Scrum, Kanban, Lean, SAFe.
Сформуєте глобальне бачення вимог та очікувань від Delivery Manager. Побудуєте індивідуальний роадмап кар’єрного розвитку та виявите власний стиль управління.
Лекторка
Юлія Смойловська, Delivery Director у Luxoft
- працює 17 років в IT у продуктових та аутсорсингових компаніях
- спеціалізується на впровадженні масштабованих делівері-процесів для клієнтів по всьому світу
- має великий досвід у розвитку бізнесу, консалтингу та B2B-продажах
- тренерка курсів з проєктного і програмного менеджменту
- має ступінь MBA від Bradford University
- отримала сертифікацію з методологій Prince2Prof та SAFe
Запрошені лектори
Ігор Іващенко, віце-президент Engineering Pro Marketplace в BlaBlaCar
- має 20+ років досвіду роботи в аутсорсингових, консалтингових та продуктових компаніях США, Європи, Китаю та Південної Америки
Володимир Лисюк, Engineering Manager в Grammarly
- 12+ років у розробці у FinTech, GameDev та галузі допоміжних технологій
- сертифікований професіонал PMI-ACP
На курсі ви
✅ Навчитеся готувати комерційну пропозицію та презентувати її клієнту, чітко плануватимете всі етапи делівері продукту від розробки до релізу.
✅ Детально розглянете досвід і теорію від лекторів з різних напрямів делівері-менеджменту: продуктового та аутсорсного.
✅ Ознайомитеся з різними технологіями архітектури проєкту для розв’язання бізнес-завдань та опануєте скіли з організації виведення продукту на ринок.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів