Запрошуємо на лекцію «Як робити користувацькі дослідження, коли ще немає продукту» 🤔
Про що поговоримо:
1. UX дизайн процес для стартапу у якого ще немає продукту
2. Які дослідницькі методи обрати для валідаціі ідеї? Product market fit discovery.
3. Як інсайти з product-market fit discovery застосувати у роботі с замовником.
4. Бонус: як продати рісьорч стартапу?
Для кого буде корисно:
мідл та сініор дизайнери
Лектор:
Олена Горбаченко, Principal UX Designer at Veracode, 7 років досвіду, сертифікація IDF (Mobile Design) та growth.design (Product Psychology).
👉🏻 Купити квиток: www.apollo-school.com/...oli-shche-nemaie-produktu
Запис буде
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів