40 занять → і ти малюєш 3D-персонажів для ігор.
За кожною успішною грою стоїть харизматичний персонаж. А за кожним персонажем — character artist. За 8 місяців ти розберешся із пайплайном 3D-художника персонажів у GameDev та покладеш кейс у портфоліо.
Про курс: 3D-художник персонажів
На курсі ти вивчиш основні софти 3D-художника: Maya, Marvelous Designer, ZBrush та Substance Painter.
Навчишся моделювати одяг, отримаєш базу з анатомії, скульптингу та деталізації.
Зможеш використовувати Unreal Engine, щоб самостійно інтегрувати персонажів у двигун.
Лектор: Петро Немирівський
- 7+ років в індустрії, 5 із них — у ролі 3D-художника персонажів
- 3D character artist у студії Ulysses Graphics, яка співпрацює з Sharkmob, Warner Brothers Games, Crystal Dynamics та іншими розробниками
- займав позицію Lead Character Department у Frogwares, де працював над головними персонажами Sherlock Holmes: Chapter One, разом із командою розробив ціле місто, наповнене персонажами
- працював над Hogwarts Legacy, Vampire: The Masquerade — Bloodhunt, Marvel’s Avengers
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів