Онлайн-курс «Як відкрити геймдев-студію» від Skvot (подія в архіві)

Відбулось
26 листопада — 25 лютого 2025
Місце
онлайн
Вартість
від 7700 грн/міс при розбивці на 6 платежів
Підуть

🎮 Практичний курс для всіх, хто хоче започаткувати власну геймдев-студію та стартувати з розумінням того, як працює бізнес у GameDev: від збору команди до юридичних аспектів.

З чого почати:

  1. На курсі ти визначишся з видом студії, яку хочеш відкрити, а також розбереш ризики та помилки під час запуску власного проєкту
  2. Дізнаєшся, як і кого зібрати у дрімтім
  3. Зануришся у ринок геймдеву: проаналізуєш конкурентів, ЦА та тренди
  4. Створиш стратегію розвитку власної геймдев-студії

Після курсу ти:

✔️ Організовуєш повний цикл роботи студії
Управляєш та оптимізуєш робочі ресурси. Збираєш команду. Розумієш, як коректно ставити завдання, розподіляти зони відповідальності та контролювати якість виконаної роботи.

✔️ Створюєш стратегію розвитку
Досліджуєш ринок геймдеву. Отримуєш базові скіли з будування комунікаційної та маркетингової стратегії. Визначаєш канали комунікації відповідно до типу студії. Розумієш, як та де шукати потенційних клієнтів або паблішерів.

✔️ Грамотно розподіляєш фінанси
Створюєш бізнес-план для свого майбутнього проєкту. Знаєш, де шукати джерела фінансування або інвесторів, як робити фінансову звітність, розумієшся на способах дистрибуції та монетизації ігрового контенту.

✔️ Розумієшся на юридичних аспектах
Знаєш, як вибрати правову форму для реєстрації та зареєструвати бізнес. Розумієш, як захистити інтелектуальну власність. Знаєш про ліцензування і договори з командою та партнерами.

Досвідом та фідбеком поділяться 2 лектори:

Стас Осіпов, 9+ років на посадах C-lvl у геймдеві

💻 у 2013 році заснував компанію Stan’s Assets, а згодом — студію Stan’s Assets from KAPPS, яка за 3 роки виросла до майже 50 співробітників
💻 плагіни його студії продавались на Unity Asset Store, були використані сотнями тисяч розробників і тримались у топі понад 4 роки
💻 був одним із засновників CCSoft, де створив Unity department, який розробляє ігри на Unity

Кирило Биков, 6+ років у геймдеві

💻 пройшов шлях від маркетолога до засновника та власника інді-студії Cheers
💻 їхня гра Neanderthallica отримала ряд нагород
💻 Producer у GSC Game World, працює над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
💻 був співзасновником консультаційної платформи для інді-розробників Achievers Hub

Програма курсу та реєстрація 🔗

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі