🎮 Практичний курс для всіх, хто хоче започаткувати власну геймдев-студію та стартувати з розумінням того, як працює бізнес у GameDev: від збору команди до юридичних аспектів.
З чого почати:
- На курсі ти визначишся з видом студії, яку хочеш відкрити, а також розбереш ризики та помилки під час запуску власного проєкту
- Дізнаєшся, як і кого зібрати у дрімтім
- Зануришся у ринок геймдеву: проаналізуєш конкурентів, ЦА та тренди
- Створиш стратегію розвитку власної геймдев-студії
Після курсу ти:
✔️ Організовуєш повний цикл роботи студії
Управляєш та оптимізуєш робочі ресурси. Збираєш команду. Розумієш, як коректно ставити завдання, розподіляти зони відповідальності та контролювати якість виконаної роботи.
✔️ Створюєш стратегію розвитку
Досліджуєш ринок геймдеву. Отримуєш базові скіли з будування комунікаційної та маркетингової стратегії. Визначаєш канали комунікації відповідно до типу студії. Розумієш, як та де шукати потенційних клієнтів або паблішерів.
✔️ Грамотно розподіляєш фінанси
Створюєш бізнес-план для свого майбутнього проєкту. Знаєш, де шукати джерела фінансування або інвесторів, як робити фінансову звітність, розумієшся на способах дистрибуції та монетизації ігрового контенту.
✔️ Розумієшся на юридичних аспектах
Знаєш, як вибрати правову форму для реєстрації та зареєструвати бізнес. Розумієш, як захистити інтелектуальну власність. Знаєш про ліцензування і договори з командою та партнерами.
Досвідом та фідбеком поділяться 2 лектори:
Стас Осіпов, 9+ років на посадах
💻 у 2013 році заснував компанію Stan’s Assets, а згодом — студію Stan’s Assets from KAPPS, яка за 3 роки виросла до майже 50 співробітників
💻 плагіни його студії продавались на Unity Asset Store, були використані сотнями тисяч розробників і тримались у топі понад 4 роки
💻 був одним із засновників CCSoft, де створив Unity department, який розробляє ігри на Unity
Кирило Биков, 6+ років у геймдеві
💻 пройшов шлях від маркетолога до засновника та власника інді-студії Cheers
💻 їхня гра Neanderthallica отримала ряд нагород
💻 Producer у GSC Game World, працює над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
💻 був співзасновником консультаційної платформи для інді-розробників Achievers Hub
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів