Робота над продуктом часто схожа на рівняння з декількома невідомими. Середовище змінюється так швидко, що те, що було успішним вчора, може стати непотрібним вже завтра — з цим стикаються як молоді стартапи, так і великі компанії. У пошуках відповіді на питання, чому продукти стають успішними і які висновки ми можемо з цього зробити, народився базовий фреймфорк продуктової стратегії.
Лекторка Анна Кульчицька — продуктова стратегиня the Gradient з
Усі зібрані кошти передамо на збір 1991 і Христини Бойко для підсилення бригади НГУ Буревій.
Реєстрація на подію обовʼязкова за посиланням: eventmate.app/...f7-44be-9361-7bee8439417d
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів