👾 Unreal Engine змінив правила гри, коли випустив систему візуальних сценаріїв Blueprint. Вона дає змогу створювати прототипи гри, навіть якщо ти маєш мінімальні знання С++. Як працювати в UE? Дізнаєшся на курсі у Skvot.
Про курс:
За 40 занять ти розбереш базовий функціонал UЕ для створення різнопланових ігор: від казуальних — до ААА-рівня.
Для цього ти навчишся розробляти прототипи, візуалізувати ідеї та доносити їх до команди — впевнено та з розумінням робочих процесів.
У результаті ти матимеш конкурентні скіли в геймдеві та покладеш у портфоліо прототип власної гри.
💡 Після курсу ти →
✔️ використовуєш рушій для швидкої візуалізації своїх ідей та концепцій, створюєш прототипи та демонструєш ігрові механіки
✔️ створюєш локації та доповнюєш їх декораціями, архітектурою, світлом, ефектами, реалістичними поверхнями й текстурами
✔️ деталізуєш і анімуєш персонажів та об’єкти, створюєш взаємодії між ними
✔️ покращуєш ігровий досвід юзера за допомогою ігрових механік, фізики об’єктів, вибухів, рідин
✔️ оптимізуєш моделі й текстури та збільшуєш продуктивність гри на різних платформах
Лектор:
Вадим Онишко
8+ років у професії
— побував з різних боків геймдеву: від Gameplay C++ UE Developer — до Founder & СТО в PLAYM8.GAMES; працював у Dragons Lake та Fractured Byte
— улюблений проєкт — Meet Your Maker, на якому Вадиму вдалося побудувати автоматизовану систему Performance Reports, що розвантажувала QA-тестувальників
— в його портфоліо — проєкти Wild West Battle Royale, Tall Guys, Merge Islands та інші
💡 Цей курс буде корисним →
👉🏼 3D-моделерам, 3D-концепт-художникам, 3D-аніматорам —
вивчити Unreal Engine, щоб створювати дивовижні візуальні ефекти, реалістичні матеріали, текстури та анімацію; підвищити свій попит на ринку та братися за цікавіші проєкти
👉🏼 Геймдизайнерам, наративникам, іншим фахівцям з геймдеву —
заглибитися в робочі процеси та впевнено доносити ідеї до розробників, знати можливості й обмеження рушія, робити прототипи та візуалізувати свої ідеї
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів