Офлайн DOU Marketing Meetup, Київ (подія в архіві)

Відбулось
31 жовтня (четвер)
Час
18:00 — 21:30
Місце
Київ, UNIT.City
Вартість
донат на ЗСУ — від 500 грн

Запрошуємо на другий цьогорічний DOU Marketing Meetup у Києві! Обговоримо актуальні питання зі сфери маркетингу: новітні тренди, ефективні стратегії просування брендів, а також кращі практики автоматизації маркетингових процесів і управління рекламними кампаніями.

В програмі заходу:
🎙️ Виступи крутих спеціалістів
🗣 Панельні дискусії
🤝 Можливість понетворкати з іншими професіоналами під час фуршету
🖤 Донати на ЗСУ

Наші спікери — експерти та практики з провідних IT-компаній

🔥 Дар’я Бессонова — Head of Social Media, Brainstack. Понад 10 років досвіду у креативних та діджитал агенціях. Останні 2 роки керує соціальними медіа у Brainstack. Працювала з такими брендами, як UNICEF, Synevo, KitKat та RedBull. Веде Instagram-блог про музеї України (@museumsofukraine).

🔥 Вікторія Скрипник — Influencer Marketing Manager, Brainstack. Має 7 років досвіду в маркетингу з фокусом на діджитал, SMM та influencer marketing. Спеціалістка з виробництва контенту, реалізувала проєкти для B2B та B2C брендів.

Яким має бути Influencer Marketing в продуктовому IT? Хто такий Influencer Manager та якими компетенціями він має володіти? Спікерки поділяться конкретними кроками від концепції до реалізації, які допоможуть максимізувати ефективність інфлюенс маркетинг кампаній та мінімізувати факапи.

Модератор:
🔥 Олександр Белевець — CEO Traffic Kitchen, expla. Закінчив факультет менеджменту та маркетингу. Заснував компанію 7 років тому, і сьогодні це одна з провідних SEO-команд в Україні. Працює на висококонкурентних ринках Tier 1, досягаючи провідних позицій у ніші. Вивів бренд GoPro на український ринок. Інвестор у понад 50 компаній.

Спікери:
🔥 Ярослав Данилко — Head of Marketing в Liven, SKELAR. Закінчив факультет економіки та управління КНЕУ. Створив і розвинув два бізнеси: службу доставки їжі та маркетингову агенцію з портфоліо понад 150 клієнтів за 5 років. Наразі займається розвитком маркетингової стратегії Liven — продукту для поліпшення ментального здоров’я.

🔥 Світлана Краєвська — User Acquisition Manager в Promova. Має 3,5 роки досвіду в залученні користувачів, з яких 2 роки працює в Promova. Запустила закупку трафіку через Pinterest та Snapchat з нуля, забезпечивши ріст користувачів. Зараз фокусується на Meta (Facebook) та Snapchat. Завдяки її роботі Snapchat став окупним уже на другий місяць і посів третє місце за обсягом залучення користувачів. Під час роботи збільшила рекламні бюджети до $500k на місяць і створила план онбордингу для новачків.

🔥 Святослав Лунін — Head of Performance Marketing в Taimi, appflame. Має понад 13 років досвіду у B2C digital-маркетингу, з яких 9 — на керівних позиціях. Спеціалізується на Performance marketing, User Acquisition та Retention Marketing. Під його керівництвом команда збільшила кількість завантажень Taimi у США на 78%.

Модератор:
🔥 Віталій Капустян — Creative Director в ЛУН. В рекламі та маркетингу вже 10 років, з яких 7 на стороні креативних агенцій і 3 на стороні клієнта. Автор календаря Повернись Живим 2024 і 330 мільйонного збору Нової пошти «Запакуй небо, прокачай ППО». Якщо ви шукали первинку, вторинку або оренду на ЛУН, то креативні кампанії, які створює Віталій, працюють.

Спікери:
🔥 Назар Легеза — Marketing Manager в Wisey, Universe Group. Вже понад 5 років розвиває маркетинг для різноманітних брендів. Починав свою кар’єру з діджитал агенств. Працював з такими брендами як Nestle, Приват Банк, Philips та інші. Знайшов з командою юніт-економіку Wisey, а також вивів 4 продукти в топ-5 продуктів дня на Product Hunt.

🔥 Андрій Козачок — Deputy CMO, Quarks. Починав з PPC спеціаліста в міжнародній рекламній агенції Dentsu Aegis 13 років тому. За цей час пройшов щлях від спеціаліста до C-левел позиції. Керував напрямком медіабаінгу, user acquisition, і зараз повністю відповідає за маркетинг в компанії. Прихильник прийняття рішень заснованих на даних, задля максимізації результатів бізнесу

Партнери мітапу

На жаль, реєстрація на цю подію завершена. Якщо хочете відвідати наступний офлайн для маркетинг спеціалістів, заповнюйте форму для списку очікування — і ми запросимо вас першими!

Список очікування

FAQ або найпоширеніші запитання

Скільки часу триває реєстрація?

Кількість учасників обмежена, тому ми підтверджуємо участь до заповнення залу. Реєстрація може закритись як за тиждень, так і за день до івенту. Тому не гайте часу на підтвердження участі.

Чи буде онлайн-трансляція?

Ні, адже ніщо не може замінити офлайн знайомства і продуктивного нетворку.

Чи буде запис події?

Так. Записи буде опубліковано через декілька днів після мітапу на каналі DOU Events. Слідкуйте за оновленнями!

Як щодо безпеки?

Точну локацію отримують лише підтверджені учасники події. У випадку повітряної тривоги ми забезпечуємо необхідною технікою укриття та продовжуємо подію вже там.

Як пройшов попередній мітап?

Переглянути фотозвіт. Відеозаписи виступів спікерів👇

З будь-яких питань — [email protected] або @kris_malysheva

❗️ Щоб не пропустити подію, додавайте в свої календарі — натискайте відповідні кнопки нижче 👇

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Переглянути фотозвіт з події — dou.ua/forums/topic/51010

Підписатись на коментарі