🎮 Створіть власну гру на С++ та стартуйте в GameDev
Про курс
Комплексний курс-професія, на якому ви навчитесь кодити на C++ з нуля, щоб створювати десктопні й мобільні ігри та розвиватися в геймдеві.
Ви розберете кожен етап розробки відеоігор, познайомитеся зі стандартами та вивчите шаблони проєктування.
🔎 Під час навчання ви:
👾 вивчите синтаксис і функції С++, опануєте принципи обʼєктно-орієнтованого і багатопотокового програмування, розберете структури даних і патерни, які використовуються в геймдеві
👾 познайомитеся з логікою створення ігрових рушіїв, вивчите основні підходи до проєктування ігор і заповните прогалини в математиці, яка необхідна для розробки ігор
👾 отримаєте 4 уроки з карʼєрного розвитку від професійних HR, завдяки чому складете CV, яке здатне зацікавити рекрутерів, навчитеся презентувати себе і відповідати на технічні запитання
🎯 У результаті ― створите 3 міні-гри + одну MVP 2D-гру, додасте перший проєкт у портфоліо, матимете базовий скілсет для старту в геймдеві, а також план щодо подальшого працевлаштування і розвитку кар’єри
Лектор курсу
Богдан Левунець, 5+ років працює C++ Game Developer в Ubisoft, одній із найвідоміших компаній із розробки ігор, яка випустила Far Cry, Assassin’s Creed, Red Steel та інші всесвітньовідомі ігри
- має досвід роботи з ААА-проєктами, консолями нового покоління (PS5, XboxS, Nintendo Switch), PC і такими ігровими сервісами, як Stadia
- брав участь у підтримці ігрової клауд-платформи Amazon Luna та ігрового рушія Assassin’s Creed
- робив кастомізацію, реплеї й квести, займався підтримкою внутрішніх тулзів і аудіофункціоналу для гри Trials Rising
- має досвід менторства інтернів у внутрішніх програмах навчання в Ubisoft Kyiv
- регулярно проводить технічні інтервʼю й спілкується з кандидатами на позиції Gameplay Programmer, Unreal Engine Programmer, Generalist Game Developer, тому знає, що вимагають від джунів і новачків
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів