Product Mindset Growth: серія вебінарів про розвиток product mindset, професії PdM та UAM (подія в архіві)

Відбулось
14 листопада (четвер)
Місце
онлайн
Вартість
безплатно

Product Mindset Growth — це освітній проєкт BazaIT із серії навчальних матеріалів (вебінари, публікації, чек-листи) для розвитку спеціалістів, які хочуть будувати продукти. Перший модуль проводимо разом з експертами Kiss My Apps.

Наша місія — зміцнення сприйняття України як продуктового хабу та збільшення кількості продакт-майнсетних спеціалістів — тих, хто готовий будувати продукти й робити українські бізнеси відомими на весь світ 🤠

Навчання підійде світчерам, студентам останніх курсів та випускникам університетів, нетехнічним спеціалістам із досвідом у Tech та тим, хто закінчив ІТ-курси. Потрапити на навчання можна після попередньої реєстрації.

Розклад перших вебінарів:

  • 14 листопада «Product Mindset, або як мислити продуктовим підходом». Спікер: Юрій Обач, Product Manager у Kiss My Apps та член академічної ради UCU Business School.
  • 28 листопада «Скіли продакт-менеджера, які метчаться із посадою. Особистий досвід світчерства». Спікер: Анна Несевра, Product Manager, Unit Leader у Kiss My Apps.
  • 12 грудня «Хто такий User Acquisition Manager і яка його роль у продуктовій tech-компанії». Спікер: Данило Осіпов, PPC Team Lead у Kiss My Apps.

Модератор: Віка Наливайко, СЕО&Co-Founder BazaIT, Lector в Дія.City, Projector, Choice31. Cеред учасників розіграємо 3 карʼєрні консультації від Віки.

Також запрошуємо експертів в digital-маркетингу для відкритих вебінарів у січні-квітні 2025, а саме: Email-маркетолога, SMM-спеціаліста, Linkbuilder, SEO-спеціаліста, PPC-спеціаліста, ASO/ASA-спеціаліста, Affiliate-маркетолога, Creative Marketing Manager, Lead Generator або іншому трендовому напрямку.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запис вебінару «Product Mindset, або як мислити продуктовим підходом»:

Підписатись на коментарі