Лекція «Як продавати користувацькі дослідження стейкхолдерам» (подія в архіві)

Відбулось
14 листопада (четвер)
Початок
19:30
Місце
Online
Вартість
249 грн
Підуть

Запрошуємо на лекцію «Як продавати користувацькі дослідження стейкхолдерам» 🙌🏻

📍Про що поговоримо:
1. Як розпізнати справжні цілі стейкхолдерів
2. Інтервʼю зі стейкхолдерами: що потрібно запитати
3. Як створити сильну ціннісну пропозицію для користувацького дослідження
4. Практичне завдання: створення власної ціннісної пропозиції

📍Для кого буде корисно:
UX дизайнери та користувацькі дослідники, що працюють з SaaS стартапами та великими компаніями.

‍👩‍💼 Лектор:
Олена Горбаченко, Principal UX Designer at Veracode, 7 років досвіду, сертифікація IDF (Mobile Design) та growth.design (Product Psychology).

👉🏻 Купити квиток: www.apollo-school.com/...​slidzhennya-steykholderam

Запис буде‍

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі