Запрошуємо на лекцію «Як продавати користувацькі дослідження стейкхолдерам» 🙌🏻
📍Про що поговоримо:
1. Як розпізнати справжні цілі стейкхолдерів
2. Інтервʼю зі стейкхолдерами: що потрібно запитати
3. Як створити сильну ціннісну пропозицію для користувацького дослідження
4. Практичне завдання: створення власної ціннісної пропозиції
📍Для кого буде корисно:
UX дизайнери та користувацькі дослідники, що працюють з SaaS стартапами та великими компаніями.
👩💼 Лектор:
Олена Горбаченко, Principal UX Designer at Veracode, 7 років досвіду, сертифікація IDF (Mobile Design) та growth.design (Product Psychology).
👉🏻 Купити квиток: www.apollo-school.com/...slidzhennya-steykholderam
Запис буде
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів