Курс Product Analytics — отримайте 100% контролю над ІТ-продуктом та будуйте успішні стратегії його розвитку
Коли:
Формат: онлайн
Для кого: Product Manager, власників продукту, Junior Product Analyst, Data Analyst.
Продуктова аналітика — ваш ключ до розуміння поведінки користувача. Саме на її основі ви зможете більш ефективно управляти витратами та обирати правильні інструменти підвищення доходу саме вашого продукту.
За 1,5 місяці на практичному курсі з аналітики продукту ви навчитесь:
👉🏻 оптимізувати витрати, сегментувавши юзерів;
👉🏻 виявляти, де «втікають» користувачі;
👉🏻 впливати на вартість так, щоб збільшити прибуток.
Розглянемо конкретні інструменти й метрики та навчимось застосовувати їх на ваших прикладах. Зможете відразу після воркшопів впровадити їх у власних реальних продуктах 😎 Щоб отримати досвід продактів з Microsoft, Uklon, United Tech, Reckitt, Shafa.ua, Prom, Panda.Doc — реєструйтесь на курс Product Analytics від IAMPM.
Програма навчання
- Юніт-економіка: як рахувати та аналізувати
- Покроковий підхід до аналітики, залежно від типу продукту
- Інструменти для роботи з сирими даними та їх візуалізації
- Інструменти аналітики: як підлаштувати під завдання й автоматизувати процес
- Аналіз ефективності сайту і застосунків: як проводити, налаштовувати цілі і відстежувати їх через воронку
- Когортний аналіз: застосування та основні помилки
- Пошук інсайтів в даних та формування звітів
- A/B-тест: як робити дизайн та збирати результати
- Розбір кейсу: Monobank
📆 Старт вже 13.11, тому не чекайте Black Friday та бронюйте знижку до 50% вже зараз з промокодом «DOU»: bit.ly/40vdhGM
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів