📈 Навчіться планувати рекламні кампанії та формувати цілісну стратегію контекстної реклами під менторством Head of Paid Search у Jooble.
Про курс
Комплексна програма курсу прокачає ваші навички аналізу продукту, цільової аудиторії та конкурентів для створення ефективної контекстної реклами.
🔎 За 12 практичних занять ви пройдете весь воркфлоу PPC-спеціаліста — від медіапланування до проведення експериментів у рекламних кампаніях:
- опануєте інструменти для аналізу попиту Google Trends, SimilarWeb та планування рекламних стратегій Performance Planner Google Ads, Reach Planner Google Ads
- дізнаєтесь, як вибрати оптимальну платформу та затвердити бюджетування для кампанії
- розберете конкуренцію у пошукових рекламних кампаніях та налаштування Google Tag Manager
- ознайомитеся зі способами передачі конверсій у рекламні кабінети та особливостями їхнього налаштування у Google Ads для ЄЕЗ
- навчитеся тестувати біддинг-стратегії, креативи та посадкові сторінки
- дізнаєтесь, як масштабувати рекламні кампанії Google Ads та аналізувати їх у Google Analytics 4 і внутрішніх CRM
📌 За результатами навчання, три найкращі студенти матимуть можливість пройти співбесіду на позицію PPC-спеціаліста в компанію Jooble.
Лекторка
Анастасія Кундельська
Head of Paid Search у Jooble
- керувала понад 120 проєктами з РРС
- працювала з Foster Report, Netpeak, Jooble та Inweb
- провела оцінювання понад 700 проєктів та приблизно стільки ж аудитів рекламних кабінетів
Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви
👉🏼 РРС-спеціаліст
👉🏼 Digital-маркетолог
👉🏼 SEO-спеціаліст
👉🏼 Таргетолог
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів