Мета конференції — поділитися набутком з дослідження КСВ в Україні, яке проводила команда Щедрого вівторка. Надихнутися успішними кейсами бізнесів, обговорити виклики благодійності за три роки повномасштабної війни та побудувати діалог між бізнесом та громадським сектором для реалізації ефективних соціальних проєктів у майбутньому.
Серед спікерів — Яр Бірзул (KOLO), Анна Манухіна (MacPaw Foundation), Віра Щербакова (AJAX Systems), Єлизавета Бордунова (Vector), Орися Хим’як (miltech, ex-Reface), Наталія Кривда (УКФ), Олена Плахова (Нова Пошта), Світлана Денисова (KSE), Андрій Шувалов (Фонд Сергія Притули), Альона Жигура (Аврора Мультимаркет), Геннадій Карлінський (WOG), Катерина Загорій (Zagoriy Foundation), Анна Завертайло (Honey, Завертайло), Володимир Дегтярьов (НГУ «Хартія») та інші представники бізнесів та благодійних організацій.
У фокусі:
- КСВ — це PR, маркетинг чи громадянський обовʼязок?
- Особливості КСВ в Україні. Чим ми відрізняємось від інших країн.
- Як комунікувати соціальні проєкти, щоб про них писали медіа?
- «Шоб сіли не всі». Як робити хороші речі в рамках закону.
- Що бізнес хоче від фондів і що фонди хочуть від бізнесу?
- Як працюють військові фонди і що не так з системністю?
- Практичні КСВ-кейси від Укрзалізниці, GoodWine, tmByMe, LUN та Repair Together.
На конференції відбудеться офіційна презентація гіда із корпоративної соціальної відповідальності «Небайдужі» — дороговказу із корпоративної небайдужості.
Також працюватиме мандрівна подкаст-студія від Радіо Сковорода, де в прямому етері лектори поділяться своїми кейсами.
Для кого?
Для власників та керівників бізнесу, PR та HR-фахівців, маркетологів, КСВ-менеджерів, лідерів NGO та всіх небайдужих.
Де і коли?
3 грудня,
Київ (тільки офлайн), місце організатори повідомлять за 12 годин до події.
Вартість квитка — благодійний внесок у 1000 грн.
Реєстрація на конференцію — за посиланням.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів