Створення цифрових продуктів — це командна гра, де ключову роль відіграє вміння взаємодіяти з різними ролями.
В складному процесі задіяні продакт-менеджери, розробники, маркетологи, стратегічні партнери, внутрішні партнери, власники бізнес напрямків, фінансовий департамент і багато інших людей, які формують різні типи стейкхолдерів в компанії.
Кожен стейкхолдер має свої цілі й очікування, свій контекст, тож вкрай важливо ці речі узгоджувати, задля того, щоб ефективно розвивати продукт. Product-led підхід є одним із способів, який дозволяє компаніям будувати ефективні взаємовідносини, що дозволяють створювати якісні продукти.
Впровадження продуктової культури у великих компаніях має певну специфіку та челенджі. Великі організації зі складною структурою та масштабними процесами часто працюють у глобальному контексті, мають численні відділи та регіони, що ускладнює комунікацію й управління. Ієрархія та узгодження інтересів численних стейкхолдерів додають викликів у розробці нових продуктів чи впровадженні змін.
Коли відбудеться вебінар? 3 грудня о 18:30
Для кого цей івент? Вебінар буде корисним для продуктових і проектних менеджерів, лідерів команд, аналітиків, продакт-оунерів, і всіх, хто залучений до розробки продуктів у великому корпоративному середовищі та впроваджує зміни.
Посилання для реєстрації: www.scrum.ua/...teykkholderi-v-enterprise
Ведучий:
Незабитовський Дмитро — Agile Coach в Scrum Ukraine, ScrumMaster в Creatio, Org Topologies™ Champion, ICAgile Authorized Instructor. В Agile оточенні з 2013 року. За плечима вже більше 600+ спринтів із продуктовими командами розробки.
Регулярно проводить сертифікаційні тренінги ICP та ATF від ICAgile.
Спеціальний гість:
Dmytro Derevianko — Head of Product @ Київстар, експерт із понад
Він розпочав цифрову трансформацію компанії Київстар, створивши першу продуктову команду, продовжує розвивати продуктову культуру компанії, імплементуючи Agile принципи та модель управління product-led.
Відповідальний за створення та розвиток цифрових продуктів Київстар у напрямках B2C, B2B, а також продуктів для внутрішніх користувачів компанії.
На вебінарі обговоримо:
- Ролі стейкхолдерів у продуктовій розробці.
- Що таке product-led підхід в практичному розумінні?
- Техніки впровадження змін і зменшення спротиву.
- Управління очікуваннями стейкхолдерів. Що таке конструктивний конфлікт?
- Реальні кейси, що демонструють, як ефективна комунікація покращує співпрацю.
Output:
Учасники отримають практичні поради з налагодження комунікації зі стейкхолдерами, дізнаються, як правильно керувати змінами, уникати ризиків і забезпечувати підтримку команди та інших зацікавлених сторін на всіх етапах роботи над продуктом.
Чекаємо вас: www.scrum.ua/...teykkholderi-v-enterprise
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів