Підготували стрім про моделінг ігрової зброї для ААА-проєктів
Говорити будемо:
⇢ Про різницю між CAD та звичайним моделюванням
⇢ Як працюють Plasticity, Fusion 360 і SolidWorks
⇢ За ААА-студії, які частіше почали юзати CAD
⇢ Про фішки оптимізації моделі
Спікер трансляції Димитрій Юр’єв, Weapon/Hard Surface Artist з ROOM8, також розбере кейс «ЛЦВ» та покаже як перенести модель із CAD у Blender чи Maya. Налаштуємо топологію без втрати деталей.
• Чекаємо 28 листопада, о 19:00. Реєструйся за посиланням: https://varto.school/iventy/plasticity-cad-modeling-zbroyi-dlya-aaa-igor/
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів