📅 Дата: 5 грудня (четвер)
📍 Місце: онлайн, Zoom
⌛ Час: 15:00
💸 Вартість: безкоштовно
У програмі івенту добірка світових та українських кейсів, які були відзначені гран-прі, золотом, бронзою, сріблом та титаніумами, найвищою нагородою, на найпрестижнішому фестивалі креативності Cannes Lions у 2024 році. Серед категорій нагород: digital, PR, craft-техніки, outdoor, фільми, медіа, direct-комунікації, creative data, принт, B2B, радіо й аудіо, дизайн та інші.
Під час показу на вас чекають відповіді на найнеординарніші питання:
✅ Як визначити, скільки залишилося Baileys у пляшці?
✅ Як все ж таки правильно читати назву бренду Heineken?
✅ Як Coca-Cola навмисно зіпсувала свій логотип?
✅ Чи дійсно CeraVe заснував Майкл Сера?
✅ Як безкоштовно повечеряти в McDonald’s, якщо ви залишилися голодними після дорогого ресторану?
✅ Хто вкрав усе золото з круїзу Неймара і до чого тут Берлін?
✅ Та як
Про це та інше бренди-переможці розкажуть у своїх визначних кейсах на Шедеврах Cannes Lions 2024.
Реєстрація відкрита до 4 грудня включно:
forms.gle/KrzR2NRUYPBxwvJ66
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів