Курс-професія «Основи геймдизайну» від robot_dreams (подія в архіві)

Відбулось
30 січня — 27 травня
Місце
онлайн
Вартість
36 000 грн або 6000 грн/міс при розбивці на 6 платежів
Підуть

🦾 Навчіться створювати ігри, які проходитимуть до кінця → під менторством одразу трьох досвідчених фахівців з Plarium та Ubisoft.

Дізнайтеся все про геймдизайн — щоб змінити професію, стартувати в тому, що любите, чи додати нові скіли до вже опанованих.

Якщо ви мрієте про геймдев, проте боїтеся технічної частини розробки — станьте фахівцем, що розробляє концепції, механіки, сюжети й правила гри, забезпечуючи комплексний ігровий досвід для гравців.

Про курс 🎮

На курсі ви пройдете повний флоу геймдизайнера від ідеї до релізу, навчитеся прописувати ігрові механіки й наратив, продумувати ігрову економіку, писати документацію та працювати з цільовою аудиторією.

Наприкінці курсу на вас чекає не лише захист курсового проєкту, а й mock-інтерв’ю — на ньому ви потренуєтеся перед реальною співбесідою та зрозумієте, чого від неї чекати.

🥁 Курсовий проєкт — декомпозиція відомої гри, що допоможе зрозуміти всі тонкощі геймдизайну.

Лектори 🎮

Євген Гаврилюк, Game Designer у Plarium

  • 10 років досвіду в ігровій індустрії на позиції Game Designer
  • працював Senior Game Designer у Gameloft
  • займався такими іграми, як GT Racing 2, Asphalt 8, Asphalt 9 China, Raid Shadow Legends, Mech Arena

Іван Кульбич, Lead Game Designer в Ubisoft

  • має 25 років досвіду в ігровій індустрії
  • працював Head of Game Design у Wargaming.net
  • у портфоліо — понад 20 ігор, серед яких: World of Warplanes, Far Cry 6, Far Cry: New Dawn
  • має досвід розробки повного дизайну проєктів — від pitch document і прототипів до релізу
  • створював і очолював команди з 20+ дизайнерів

Ростислав Слєпчук, Game Designer в Ubisoft

  • має 6 років досвіду в розробці ігор
  • працював у системному, економічному дизайні та повному супроводі гри від концепту до релізу з урахуванням live-ops розвитку
  • протягом останніх 1,5 року залучений до дизайну проєкту із акцентом на наратив

Після курсу ви 🎮

⚡️ зрозумієте різні аспекти дизайну та розробки ігор для ПК, mobile і консолей
⚡️ навчитеся ефективно використовувати наратив і сюжет, щоб підвищити емоційну залученість гравців
⚡️ дізнаєтеся, як проводити аналіз і таргетування аудиторії
⚡️ навчитеся розробляти економічні моделі та монетизацію, створювати збалансовану економіку для залучення гравців
⚡️ з’ясуєте, як утримувати гравців та стимулювати їхню подальшу залученість
⚡️ матимите власний проєкт, що дозволить підсилити портфоліо та допоможе в пошуках роботи

Детальна програма та реєстрація 🎮

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі