🦾 Навчіться створювати ігри, які проходитимуть до кінця → під менторством одразу трьох досвідчених фахівців з Plarium та Ubisoft.
Дізнайтеся все про геймдизайн — щоб змінити професію, стартувати в тому, що любите, чи додати нові скіли до вже опанованих.
Якщо ви мрієте про геймдев, проте боїтеся технічної частини розробки — станьте фахівцем, що розробляє концепції, механіки, сюжети й правила гри, забезпечуючи комплексний ігровий досвід для гравців.
Про курс 🎮
На курсі ви пройдете повний флоу геймдизайнера від ідеї до релізу, навчитеся прописувати ігрові механіки й наратив, продумувати ігрову економіку, писати документацію та працювати з цільовою аудиторією.
Наприкінці курсу на вас чекає не лише захист курсового проєкту, а й mock-інтерв’ю — на ньому ви потренуєтеся перед реальною співбесідою та зрозумієте, чого від неї чекати.
🥁 Курсовий проєкт — декомпозиція відомої гри, що допоможе зрозуміти всі тонкощі геймдизайну.
Лектори 🎮
Євген Гаврилюк, Game Designer у Plarium
- 10 років досвіду в ігровій індустрії на позиції Game Designer
- працював Senior Game Designer у Gameloft
- займався такими іграми, як GT Racing 2, Asphalt 8, Asphalt 9 China, Raid Shadow Legends, Mech Arena
Іван Кульбич, Lead Game Designer в Ubisoft
- має 25 років досвіду в ігровій індустрії
- працював Head of Game Design у Wargaming.net
- у портфоліо — понад 20 ігор, серед яких: World of Warplanes, Far Cry 6, Far Cry: New Dawn
- має досвід розробки повного дизайну проєктів — від pitch document і прототипів до релізу
- створював і очолював команди з 20+ дизайнерів
Ростислав Слєпчук, Game Designer в Ubisoft
- має 6 років досвіду в розробці ігор
- працював у системному, економічному дизайні та повному супроводі гри від концепту до релізу з урахуванням live-ops розвитку
- протягом останніх 1,5 року залучений до дизайну проєкту із акцентом на наратив
Після курсу ви 🎮
⚡️ зрозумієте різні аспекти дизайну та розробки ігор для ПК, mobile і консолей
⚡️ навчитеся ефективно використовувати наратив і сюжет, щоб підвищити емоційну залученість гравців
⚡️ дізнаєтеся, як проводити аналіз і таргетування аудиторії
⚡️ навчитеся розробляти економічні моделі та монетизацію, створювати збалансовану економіку для залучення гравців
⚡️ з’ясуєте, як утримувати гравців та стимулювати їхню подальшу залученість
⚡️ матимите власний проєкт, що дозволить підсилити портфоліо та допоможе в пошуках роботи
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів