🎮 Продюсер у геймдеві — це спеціаліст, який координує кожен етап створення гри: від таймінгів — до бюджетів. Опанувати усі необхідні інструменти та скіли тобі допоможе Senior Producer з
Мова курсу: англійська
Про курс
У тебе буде 12 занять, щоб зібрати скілсет і навчитись доводити ігри до релізу.
На курсі ти зрозумієш, як планувати проєкт, уникати ризиків та не згорати разом із дедлайнами. Прокачаєшся в Scrum та дізнаєшся про актуальні інструменти й методології в індустрії. Навчишся комунікувати з різними відділами та спеціалістами: від художників — до тестувальників.
💡 Протягом курсу матимеш ван-ту-ван із лектором, де зможеш поставити запитання щодо кар’єрного зростання в індустрії чи власного проєкту.
В результаті:
👾 пройдеш пайплайн продюсера в геймдеві
👾 підготуєш пітчинг гри
👾 отримаєш фідбек та зможеш стартувати в професії
Лектор
Артур Рогарт
20+ років продюсує геймдев-проєкти
▪️ працював з EA над Star Wars Battlefront II, Need for Speed: Most Wanted та Battlefield
▪️ співпрацював із компаніями Lego, Disney, Alan Wake, Paramount
▪️ займався як ААА-проєктами, так і інді-іграми: PC Building Simulator, Space Crew, Turbo Gold Racing та Human Fall Flat
▪️ спеціалізується на формуванні бачення проєктів, розширенні франшиз, керівництві глобальними командами та розробці ігор
▪️ пройшов шлях від тестувальника (QA) до старшого продюсера в провідних студіях
Після курсу ти
✔️ аналізуєш метрики гри та приймаєш ефективні рішення на всіх етапах проєкту
✔️ юзаєш Scrum та вибудовуєш процеси в команді, щоб ніхто не кранчив
✔️ знаєш, як працювати з даними після релізу та адаптувати гру до ринку
✔️ трекаєш та аналізуєш результати проєкту; враховуєш та уникаєш ризиків
✔️ координуєш команду та стейкхолдерів, знаходиш точки зростання та правильно оцінюєш ефективність роботи
✔️ забираєш інсайти, проводиш ван-ту-ван з Артуром, отримуєш рекомендаційний лист і стартуєш у кар’єрі
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів