Помічати баги у відеоіграх — не душно. Прокачай цей скіл з нуля на курсі «GameDev-тестувальник», поклади у портфоліо тест-кейс для реального клієнта. А далі — твоє хобі приносить тобі заробіток.
Про курс
За 17 занять ти пройдеш пайплайн геймдев-тестувальника:
🎮 розберешся, що таке середовище розробки й тестування
🎮 познайомишся зі звітами про помилки в грі та спеціальними програмами їхнього ведення
🎮 опануєш різні методології та принципи тестування ігор
🎮 дізнаєшся про типи та рівні тестування
🎮 навчишся працювати з документацією
🎮 напишеш тест-кейс, описи
У результаті — матимеш портфоліо з реальним кейсом для клієнта, що підвищить шанси на реальний офер від геймстудій.
📦 Бонус від лектора:
→ 1:1 як на справжній технічній співбесіді → для 15 перших студентів у рейтингу
→ рекомендація в Linkedln → для студентів, які отримають дипломи
→ гайд зі сленгом тестувальника, що знадобиться на співбесіді → для всіх
Лектор
Дан Куреньов
8+ років у професії, lead QA Engine team
🔫 тестує ігри, в які грає весь світ:
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
WatchDogs 2
Assassin’s Creed Origins
Rainbow Six Siege
🔫 працював в Ubisoft Kyiv, GSC Game World
🔫 заводить баги до того, як вони з’являються
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів